Lyssnar på musik o kollar på tv (':

Helluew! Jag vaknade för några timmar sen ;D Jah jag gjorde dt vanliga när jag vaknade ! Åt frukost duscha o brosta tänderna o tvätta ansiktet (: Idag har jag inga planer allts :/ ska nog stanna hemma idag o så ...
Skulle egentligen till stan men mamma åkte moppe med min pappa så dt blir nog inge för mig då -.-'
Kanske ska till p'joe :D elr naaj :( elr o.o JO ;D JAG SKA DIT!! :D saknar lill tjejen :)
Och juste igår gjorde jag klart min berättelse !! ÄNTLIGEN tog typ halv timme att göra den med maura :) den blev suuuuuuuper ;D och dt kommer en författare på Måndag elr Tisdag kommer ej ihåg vilken dag och vad han heter... Men han ska iaf berätta om hur dt är att vara en författare o sånt blalabla -.-' Kommer att somna o.o
Men nu ska jah gå till ''MIN'' data är på nicks data så jag kommer snart! :D


P.S har inte haft outfit på några månader,veckor elr dag haha :D






o.o Bajbaj o.o

Kommentarer
Postat av: Our Gossip

Sv: Jackies blogg heter... http://www.nattstad.se/JackieFerm :)

2010-05-13 @ 22:13:55
URL: http://ourgossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0