Hos min kusin :)

Hej! idag är jag hos p'joe för att han åker till thailand snart och de kommer att vara där i 1månad och jag kommer jue inte tillbringa med janicehela tiden ....:/ Så dt blir nog GRÖNA LUND ist xD som sagt jag ska inte någonstans en kanske danmark får se ... men annars får jag jue jobba hos min mamma och få pengar men inte varja dag nej!Den här sommaren blir så tråkig att man vill dö ...och dessutom nyser jag jue bara för att jag är allergisk mot pollen:) Men man måste jue bada ! kom jag på dt ska bli kul :D med hela familjen elr inte ^-* xDD' hehe Men nu måste jag dra och äta som vanligt dt är vad man kan göra här -.- xD




Sees ! :D P.S jst nu har jag ingen bra bild att lägga upp som sommar blid men den här kanske duger :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0