Freedag =)

Helluew! Jag vet jag har haft en dålig uppdatering ''/ men jag försökte iaf när jag var frisk :) har vart sjuk i 3raka dar inte alls kul :(hade hosta och förkylning och jag fick t.o.m hämta böckerna sj -.- Tack mamma -.-
Jaja men idag är dt jue fredag ^^; vad ska ni göra isf idag ? :o nåt kul ? mer kul än vad jag kommer att få ? ;p
Ajuste har inte haft outfiten på flera dar för att jag inte har några intressanta kläder men den dagen jag hade kjol är lite onormal för mig o mina vänner :) Och förresten min kusin var här för några veckor sen hade inte lust att skriva då men den dagen var såå boring -.- dt enda man fick höra är blablablabla o massa skit dt är inte alls kul ingen sol idag heller vad är dt för en jävlig fredag ? :o som tur kommer den imorrn kan jue alltid kolla väder på min mobil ;dd Som sagt har jag jue berättat(elr har ja?o.o) att jag har en touch mobil..Jag har inte tagit bild för att jag har ingen kamera o den lilla kamerans laddare är i Thailand för att min mamma glömde den där ( Tack så jävligt mke o.o) Men annars då bombarderar jag med bilder o allt ;) Outfiten kommer imorrn om ni undrar=)
har en snygg sommarbild så att man längtar till sommaren ! :)sol vind o vatten höga berg o ljupa hav!<3Åhhh, gud längtar till sommaren o sommarlov! =)
Sees.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0