Kornprinssesan Victoria O Prins Daniel Till Man o Hustru o blablabla

Jupp,Kronprissesan Victoria O Prins Daniel har gift sig nue. Helt ärligt talat bryr jah mej inte dt äe jue bara en vanlig bröllop? Fast dt är jue bara kronprinssesan som ska gifta sig...Men aja iaf igår så fyllde jue min kusin år hon är 2 år nue grattis till henne x) Dt var ganska många där o trångt kan jah säga ... Där de bor är inte så stor hus. Många blev fulla o många skrek o de andra lekte fattar inte hur de kan leva i dt dära skrik o allt man blir jue bara helt crazy ;s O snart blire fotboll snart ^^ Har nog bara kollat på fotboll hela tiden..Men dt är dt ända jah kan göra den hära sommaren,har inge att göra o alla som jah vill vara med har rest bort. Bajs :c JAH VILL BADA :'c Men dt går jue såklart inte familjen har för mke att göra o mina kusiner ska bort te thailand t.om min moster såe ingen att vara med allts :c MEN, min farmor kmr jue om 2dar dt blir nog bättre,men hon kan man jue inte leka med ''/ Dåe blire antingen grönan elr kaanan :D

Men just nue lyssnar jah musik o kollar på fotboll,o nya zealand är i en tidig ledning mot italien :s men vi sees ska kolla färdigt ;)
tjingeling^^<3

                                                                                                                                                                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0