Äter 3 olika glass som jag köpte i coop extra 8DD

Helluew C8!,Idag så gick jag o pappa te coop extra för att handla glass+kött ;D vi handlade typ 3 glass^^
En med mango glass,fläder o hallon...eftersom h inte tål mjölk,egg,soja,nötter osv är dt vårt att välja ;( men ni som har samma allergi som jag vet nog hur dt ä.Men iaf sen såe gick vi till min mammas gamla affär,hon har jue jobbat på en tobak såe vi gick dit ;) Min pappa skulle spela matchen idag! Spanien-Holland :D spännande fast man vet jue att spanien vinner ;) Holland har jue ingen chans mot spanien :D Hade tänkt att fråga min kompis att fixa en ny blogg design men inte idag kanske om några dagar elr veckor o.o Men nue har jah inget att säga var en liten inlägg,men dt kmr mer idag elr imorrn blogar jue inte såe mke längre...bloggade typ varenda dag från skolan men nue orkar jag inte :( aja men vi sees 8DD;*
en bild från igår...dt gå nog att använda ;)




Kommentarer
Postat av: Victoria

det kostar

2010-07-13 @ 10:38:21
URL: http://victoriasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0