Visste Ni Att...

Jadu jag och min brorsa känner Kissie ;o iaf min brorsa har träffat henne men nt jag så...Men iaf hur coolt är dt inte att få träffa sveriges största bloggersta ? Ascoolt för min del iaf :) hihi , jag kan få jätte många ideér från henne och får lära känna henne men hon bor säkert lååååång lååååångt borta från Vällingby - -'' Men hon gick iaf '' Jensen Gymnasium Västra '' 09 alltså sista året (jag vet att ni inte är efterblivna - -'') niceigt då måste hon få mke uppmärksamhet där iaf ^^ Haha , Fast jag gillar inte henne men gillar att läsa hennes blogg och få massa ideér ! Men dt var allt från idag och dagens outfit kommer imorrn ni vill jue inte se mig i sovkläder som outfit - -''
Haha




Dagens Fråga ; Finns dt någon snyggare än MJ ? ;o och snälla säg inte JB...hatar han (nöööfff) bläää 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0