Valborg imorrn =)

Hej! imorrn blir dt kul (y) för att dt blir valborg och dessutom ska vi skriva om våra idol i skolan ni vet nog vem dt e ^-*  *thihi* Har inget att skriva men jag får ej bli sjuk imorrn för att min kusin kommer imorrn också !! juste fast inte hela familjen*bajs* Tht's the life ''/ Sååååå trååkigt att inte hela familjen Lundberg kommer ;( Jag har iaf valt kläder till imorrn ! Ni som ska dit får se ^^ vill inte avslöja här på bloggen *.* =') Men dt var allt från imorrn haha =) ajuste har jue lite att skriva från idag jag hade skola som vanligt och efter skolan stannade jag,josse,matto,my o jojjO =) sen kom madde ^^, vi körde solo haha=) skit kul med gamla regler kommer jue inte ens ihåg de ?! har fastnat på den nya reglen men vi mixat upp den så haha ^^, Men NU var dt allt från idag ^^ och tills imorrn :D har upprepat dt men dt är kuuuuuuuuuuuuuuul :D<3



tjingeling :) <3

Kommentarer
Postat av: matto

haha jaaa o vi ska ha cup ;)

2010-04-29 @ 20:29:00
Postat av: Noeisanღ

HAHAHAHA!, stackars dig :'( =)<3

2010-04-29 @ 20:31:12
URL: http://broowneyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0