Soligt Väder och ska till stan med kusinen ! :D

HejHej! =) Är hemma från stan och t var vaaaaaaaaaaaaaaarmt :) fast dt blev lite kallare och kallare fast vi fick stå ut med dt (YOU KNOW WHY ?!) för att vi skulle vänta på min andra kusin :D , Så ist för att frysa så tog vi bilder och vi gick in till ngn konstig ställe där dt finns pool,ngn shampoo ställe m.m kommer inte ihåg de :/ haha :) men vi hade kul iaf vi gick runt och när vi kom till F12, Resturangen (den heter så) och dt var nära dt stora vattnet i stan (om ni vet vad jag menar) så ville jag studsa(stavning?) min stutsboll(hmm...?!) och den råka komma åt sidan ner .....till vattnet :( men som tur , så fick vi tag på den (fråga inte hur) haha. Sen så åkte vi hem och nu är jag hemma ! alltid borta bra men hemma bäst! :D Men vi hörs imorrn tror jag :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0