Klar med en video som jag inte kan lägga upp på youtube.. ;(

Heya!! Gjorde en vid alltså en lyric...och låten heter Speechlees :)) såklart written by Michael Jackson ^^,
Men kan nt lägga upp den på youtube men det är oki har jue iaf någonting att göra ?? Men annars har jag 5st vid i min kanal ^^ sök på ''Rosaweel2'' så kommer det upp några videon :))
Har inga planer ikväll , och så är det skola på måndag , tråkigt som vanligt men man går ut iaf så inga problem ...:// Just nu kollar jag på '' Djävulen Bär Prada'' har sett den flera hundra ggr och den är fortf bra C'',Älskar den filmen den är mäst om fashion och allt sånna saker ;) men annars tummen upp ^^, hehe
Och jag håller på att göra en annan video också lyrics men vet inte vilken låt kanske ni läsare kan hjälpa ? :)
Men annars hörs vi imorrn :))




Broownies :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0