En bra start i skolan ^^

Hellu :)) Idag var jag i skolan och hade kul iaf jag :)) skrattade som en åsna HAHA! men iaf vi hade bild och vi skulle rita av varandra och sånt min blev ett miffo - -'' vilket jag inte é eller ? ;o men sen så fick vi gå ner och göra klart sätta nån backrund och sånt ;) Sen efter ''8'' min var dt väldigt stressigt för mig alltså C'', har jue alltid stressigt - -'' så inga nyheter =/ men efter det körde vi ( matto, josse,JojjO,madde och nåra mer ) solo dt var kul för att alla håller på att sparka hit och dit hehe men efter började några sluta ;( iaf madde hon såg ledsen ut så vi satte bredvid henne :)) sen så blev dt solo igen fast på stora planen :)) då var elias och isac(elias brorsa) vi tog ut de hela jävla tiiden (aa' sen efter kl 3. så gick jag hem och de andra stannade kvar och jag hade träning så jag hade bråttom som vanligt - -'' =/ men jag hann iaf :)) tur dt ;)) . Och efter träning så träffade jag madde , winta och hennes kompis ;) hehe sen så gick vi till vällingby och träffa mamma och ta ut pengar men dt gick inte sen så väntade vi i 20min men mamma kom inte - -'' sen så sa pappa att vi skulle hem och gissa ?! hon var halvvägs från vällingby ?!?!?!?! hur fan segt går hon ? =S men aja det var från min dag hoppas dt blir bättre imorrn ;)) <3




P.S I LOVE CANDY :)) ( everyone does tht right?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0