Bio var helt ok tydligen :')

Heeij :)) Har vart på film och den heter , '' The Bounty Hunter '' det skulle vara comedi men det var inte så mke men mest action och skådespelare var Jennifer Aniston och en till som jag inte vet vad  han hette ...(??)...Fast jag skrattade iaf for some reason ....Men köpte inte så mke godis som jag hade tänkt mig för att jag inte fick ofc ...
men ist fick jag dricka hihi (a) :) Och sen när jag kom hem så frågade jag '' var är nick '' och då svarade min pappa '' Hemma hos p'joe ( min kusin) '' DÅ BLEV JAG FÖRBANNAD OCH DE SKULLE KOLLA PÅ EN ANNAN FILM GAAAAAH I WANNA SEE IT TOO men det blir kanske paromanal activity har sett den 2 ggr så inget nytt för mig :)) och sen 2012  som jag utterliggare har sett den 2ggr :)) wich it means it didn't mean nthin ?? :)) sen så kollade vi på thai skräckfilm scarry och don't see it alone in the dark :D hihi vill inte skrämma er men nice try iaf :D det var på den här dagen och från igår men jag ville inte blogga då ... :/ men det blev mke iaf som jag skrev nu har aldrig gjort for some reason hehe :D


men aja Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0